A MICHELIN Pilot Alpin és a MICHELIN Latitude Alpin,

A MICHELIN Pilot Alpin és a MICHELIN Latitude Alpin,
egy változó piac két központi eleme

Az egyre növekvő biztonsági és mobilitási igények, az új előírások, a járműflotta átalakítások, az abroncs-technológiai fejlesztések és a gumiabroncsok műszaki paramétereinek egyre szélesebb körű hozzáférhetősége miatt az abroncspiacok átalakulóban vannak. Ennek következtében a téli gumiabroncsok jelentősége nagyobb, mint valaha. Az új MICHELIN Pilot Alpin és a MICHELIN Latitude Alpin gumiabroncsok megfelelnek ezeknek a megjelenő új elvárásoknak.

Növekedésben az európai téli gumiabroncs piac
–    Három év alatt az európai gumiabroncs piac 10%-kal növekedett. Az értékesítés darabszáma a 2009-es 259 millióról 289 millióra nőtt 2011-ben.
–    A téli gumiabroncs-piac tekintetében a növekedés 50%-os volt azonos időszak alatt.
–    2011-ben összesen 100 millió téli gumit értékesítettek Európában.
–    2011-ben minden harmadik eladott gumiabroncs téli gumi volt.
–    A prémium téli gumi szegmens még ennél is jobban teljesített. Prémium autókra és SUV járművekre 9 millió abroncsot értékesítettek Európában.
–    A szegmens 82%-kal bővült három év alatt.

2012-ben kötelező lesz a téli gumiabroncs tizenegy európai országban
–    Finnország, Norvégia, Svédország, Csehország, Lettország, Szlovénia, Észtország és Litvánia után 2010 decemberében Németország is kötelezővé tette a téli gumik használatát.
–    2012-től Luxemburgban és Romániában is kötelező lesz a téli gumiabroncs.
–    A zord téli útviszonyokkal rendelkező országokban az új autó értékesítések száma emelkedik. Németországban 8,8%-kal, Svájcban 8,4%-kal, Ausztriában pedig 8%-kal több autót helyeztek forgalomba.

A biztonság alapkövetelmény minden autós számára
–    Nyáron és télen egyaránt az autósok 70%-a* az várja, hogy a következő autója minden helyzetben maximális biztonságot nyújtson.
–    Az európai autósok 92%-a úgy gondolja, hogy a gumiabroncsok jelentős szerepet játszanak az autóik biztonsági teljesítményében.
–    Az autósok 69%-a azt állítja, hogy prémium márkájú abroncsokat választ. Ez a szám az elmúlt öt év során folyamatosan növekszik.
–    A vásárlók több mint 50%-a az interneten tájékozódik abroncsvásárlás előtt.
______
*     Forrás: TGI Channel Planning szoftver (2011)

–    A Google-on indított gumiabroncsokkal kapcsolatos keresések száma 2,5-szeresére növekedett 2006-óta **, miközben összesen kétmillió téli gumikkal kapcsolatos keresést indítanak havonta*** Európában.

______
**     Forrás: Google
***     Forrás: Google Adwords

Leave A Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


Notice: Undefined index: b084ba9670e960d24f7e535732f47f9f in /home/bmwclu01/public_html/bmwautoklub.hu/wp-content/plugins/milyen-nap-van-most/milyen-nap-van-most.php on line 49