Holland BMW túra 2. nap

Bőséges reggeli után, a csapat elindult a Porsche Múzeumba. Messziről hirdette három míves oszlopra szerkesztett Porsche a körforgalom közepén, hogy bizony megérkeztünk.

Leparkoltunk a tágas, ultra modern parkolóházban, majd jegyvásárlás után, egy meredek és hosszú lépcsőn feljutottunk egy hatalmas tágas térbe, ahol BMW-s szívünk megdobbant a gyönyörű klasszikus és modern Porsche-k láttán. A teljesség igénye nélkül néhány érdekes darab, amit láthattunk: 356, 917, 959, 924 GT, 911, 911 RS, 928, 928 GT és még sorolhatnánk, de ezt látni kell minden autórajongónak. Ami különlegesség volt, hogy az autók nem voltak elkordonozva, és némelyiket még meg is lehetett érinteni. Ráadásul több itt kiállított autóból, csak egy-két darab van a világon. A legismertebb szériából, a 911-ből nagyon sok különleges utcai és sok verseny változatot csodálhattunk meg, különböző korszakokból.

Nagyon érdekes interaktív felületeken kézzel vezérelve tudtunk, a Porsche történetével kapcsolatban kis filmeket, érdekes információkat, képeket megtekinteni. Sőt az egyik sarokban különböző típusok hangját tudtuk élvezni kulcs elfordításával, vagy egy gomb megnyomásával. Érdekes volt hallani a Porsche traktor hangját az újabb típusok mellett. A látogatás végeztével páran betértünk a shop-ba, ahol néhány Porsche-s különleges ajándékkal, emlékkel gazdagabbak lettünk.

Múzeumban eltöltött 3 óra után Hollandiába vettük az irányt, hiszen még több mint 600 km volt előttünk. A síkság, a zöld mezők, a vörös téglás épületek, a tarka tehenek rendre mutatták, hogy megérkeztünk a tulipános országba. Majd kis idő múlva a kitűnő minőségű autópályáról letérve, autóúton, majd kis mellékúton megpillantottuk a Muggenbeet  (magyarul: Szúnyogcsípés) táblát. Kis hotelünk festői környezetben, közvetlenül egy tengerhez vezető csatorna mentén helyezkedett el. Két család itt csatlakozott a csapathoz. Miután minden megfáradt utazó elfoglalta szálláshelyét, és a Welcome Drink -ünket (hazai pálinka) is megittuk, közös finom vacsorát fogyasztottunk el, a 200 éves hangulatos PUB-ban. Tele hassal jót beszélgettünk még, majd nyugovóra tért a csapat, ezen mozgalmas nap után.