fbpx

Erdély 8. nap

Kedves BMW -s gyerekek  !

Sajnos minden jó egyszer véget ér de soha ne feledjük az emlék az tartós marad! 2019.07. 12 én fájó szívvel elindultunk haza ! Reggeli után Sovatán a Mol kútnál mindenki megtankolt és elindultunk  Cluj (Kolozs ) felé gyönyörű Erdélyi hegyek és völgyek és kanyargós utak mentén .

Tordai hasadéknál megálltunk és meglepetés volt mindenki számára a látvány!A hegyről drótkötél pályán le lehetett csúszni a völgybe! A legfiatalabb lányok után Erdős Feri is bebizonyította a bátorságát és felvette a sisakot !

Pihenés után elindultunk Cluj-Napoca ( Kolozsvár ) irányába és a centrumba parkolóhely vadászás után mindenki szabadon megnézhette ezt a gyönyörű várost ami nagyon régen Erdely kultúrközpontja volt !

A főtéren közös fotózás után sétáltunk és ebéd ,kávé ,süti elfogyasztása után délután 5 óra magasságában elindultunk a határ felé Ártánd érintésével haza! Nagy volt a forgalom de az ügyes BMW sek megmutatták ki a magyarok istene!

Berettyóújfaluban a Mol kútnál ismét sírva elköszöntünk egymástól és rájött mindenki hogy vége van a csodálatos élményekben gazdag túránknak !Remélem mindenki  élvezte az utat és hazaért gyorsan! Beszámolót Csabi készítette aki e30 as igazi BMW-vel volt veletek!

Üdvözlettel : Mészáros Csaba

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .