fbpx

BMW Hollandia túra – május 3.

Korai reggeli után a csapat úgy döntött, hogy megnézi Utrecht városát, mely Hollandia 4. legnagyobb városa a maga 328.000 fős lakosságával.  A kis város magával ragadó, ahogy az alacsony kis színes házak között sétál az ember. A kissé hűvös reggelt próbálta feledtetni a forró kávé, melyre állandóan kapható volt a csapat. A város két fő látványossága a Dómtorony és a régi csatorna, mely keresztül-kasul megy a város központján, rendkívül hangulatossá téve a helyet a rajta átívelő sok kis híddal és a csatornát szegélyező sok kis étteremmel és kávézóval. Itt néztük meg azt az épületet is, mely Hollandia legnagyobb egyeteme. Tekintettel arra, hogy el kellett indulni hazafelé, így gyors látogatás után paripáinkra pattantunk, hogy Koblenz felé vegyük az irányt.

A kb. 2000 éves német Koblenz városa arról nevezetes, hogy itt folyik egybe a Rajna és a Mosel folyó. Kis csapatunk is erre felé vette hát az irányt a belvárosi parkolást és a kis főtér megnézését követően. Jó 20 perces sétával érkeztünk meg, hogy a neves pontot megörökítsük, ahol éppen egy brazil dobos csapat játszott, nyilván megérkezésünk tiszteletére. Sajnos mivel az esti Rothenburgi szállásunkig közel 300 km volt még hátra, erőltetett menetben siettünk vissza, hogy ismét a ménes közé csapjunk.

Rothenburghba érkezve este 9 után 13 éhes száj állt szállásadónk előtt, akit így arra kényszerítettünk, hogy olajozott villámként adja át a szállás kulacsait. Pakolások nélkül siettünk hát az egyetlen még nyitva lévő olasz étterembe ahol jóval 10 óra után mindenki meg is kapta diétás tészta-pizza-hús adagját megágyazva a biztos teli-hasú alvásnak.

Családi hagyományokat őrző kis hotelünkbe visszatérve minden kedves pár egy saját apartmant foglalhatott el, autentikus német stílusban berendezve.

Farkas Péter

Hozzászólások

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .