Michelin álom 2. nap

2.

Bizony korai ébredés 7 órakor már reggelizünk. A busz 8 órakor indul és most nem kell senkire várni, nem csoda ki szeretne erről a napról lemaradni az olyan lenni mintha a szűzfiút befizetnék egy bordélyba ő pedig átaludná az egészet. Szerencsére a pálya közel van a szállásunkhoz így hamar odaérünk. A fogadtatás stílusos, Michelin Bibedum személyesen, hat csodás négykerekű menetirányba állítva, rajtuk Michelin Super Sport abroncsok feszülnek és minden autó mellett egy-egy oktató. Emlékezetes napnak ígérkezik!

Elsők az autók. Nézegetés, fotók, simogatás. Majd jönnek a belső értékek feltérképezései, ülésteszt és simogatás itt is. Az ismerkedést egy rövid eligazítás követi, hogy mi fog történni, pálya bemutatása, egy kis fizika (de a hasznos Öveges professzoros fajtából).  Megismerjük a programot, először betanítják nekünk a pálya egyes részeit, aztán egybefűzzük ezeket, mindezt folyamatosan növekvő sebességgel a pálya minden lehetőségét kihasználva! Gyerünk!

Nem kell kétszer mondani. A Michelines autóbeosztásokat készítő hölgy már olvassa is az első hat szerencsés nevét. Az első beüléskor van időnk ismerkedni a kocsival és a kocsihoz tartozó oktatóval is mindegyik más-más karakter. Az oktatók között is van aki sokat beszél folyamatosan mondja mit hogyan csinálj és akad olyan is aki jobban hagyja, hogy ráhangolódj a feladatra. Ez utóbbi a szerencsésebb verzió mert ki szeret tesztelni egy Michelin abroncsokkal megáldott sportautót az anyósával az ülésén.

Az autók is eltérő karakterek a legkeményebb kötésű a Porsche, kézi váltó, bukócső, mechanikus zajok, ez nem műkörmös női kezeknek való.

Az Audi R8, remek, de semmi lábremegés ha beül az ember. Nagyon megy, szép a hangja, bár ebben a társaságban vannak nála jobbak, minden a helyén, de ebben ülve nem érzem azt, hogy egy szupersport autót tesztelhetek.

Lamborgini gyönyörű. Kívül belül érzi az ember ez az autó a sebességre termett. Szépen szól a muzsika a kipufogókból. De a váltókarja mélyen szinten aluli kialakítású. A Wartburg indexkar ehhez képest műremek volt a Ferrari fémes karjairól ne is beszéljünk. Két kis „L” alakú bajusz ami érzésre még hajlékonyságot is mutat, hát ez testidegen ebben az autóban.

Ferrari. Hű ez a kormány. Na igen ebben a mezőnyben messze ez a legjobb. A kormány mögött LCD panel jeleníti meg a fordulatszámmérőn kívüli összes infót. Aktívan más-más adatokat kiemelve menet közben vagy induláskor,  mindig ami a tervezők szerint szükséges verziót.

 

Gábor kérdésére, hogy melyiket vinném haza nem sokat kellett gondolkodnom. Ferrari!  Nekem és a fiamnak is ez lenne a döntésünk.

Leave A Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


Notice: Undefined index: b084ba9670e960d24f7e535732f47f9f in /home/bmwclu01/public_html/bmwautoklub.hu/wp-content/plugins/milyen-nap-van-most/milyen-nap-van-most.php on line 49