fbpx

2020. 10. 20. Versenypályás vezetéstechnikai tréning

Egyik klubtagunktól kaptunk egy kedvező versenypályás oktatási lehetőséget.

Kérek mindenkit gondolja át és akik szoktak velünk szerpentinezni, ha csak egy mód van rá jelentkezzenek rá, mert már olyan nagy a tempó a sor elején, hogy ez már szinte elengedhetetlen a biztonsághoz!

Érdeklődés jelzése: elnok@bmwautoklub.hu

Jelentkezéseket követően kezdődik a pontos időpont és további részletek tisztázása. Jelentkezéskor kérlek add meg, hogy egyedül szeretnéd vezetni az autót avgy a költségek megosztása érdekében 1 vagy 2 sofőrrel osztoznál inkább.

Köszönöm:
Zoli

Versenyautó bérlés

A versenyautó
– Mazda mx5 (NB) 1.6 benzin
– 110 LE, hátsókerék hajtás
– Manuális váltó, sperr
– Az autók sofőr nélkül 850 kg, mind a négy keréken 25% súly található ezáltal könnyen
vezethető, korrigálható akár csúszásban is. A jó súlyelosztás miatt a sofőr vezetési stílusa
határozza meg az autó viselkedését, karakterét.
– A gumik Hankook Ventus Rs3 E jeles gumik, mi is ilyenekkel versenyzünk rallycrossban.
– Az autók szinte teljesen üvegszálas elemekből állnak, emiatt rendelkeznek ilyen kedvező
súllyal

Autó bérlése:
1 autó 250.000Ft /egész napra amit ha akarsz 1-2 másik emberrel meg is oszthatsz.

( Máshol
élményautóztatásnál 50-100 ezer Ft pár kör és nem is engedik, hogy rendesen nyomják a
kocsinak)
– Ez magában foglalja: üzemanyagot egész napra

Kopóalkatrészek cseréje (pl.: fékek), olaj
Szerelők
Autó leszállítása
Használt de jó minőségű gumik
Oktatás

– Egy autót maximum 3 db sofőr bérelhet.
A Legoptimálisabb tanulást úgy lehet biztosítani, hogy egy autót egy személy bérel ki.

Pálya a Kakucsring (Kakucs) Budapesttől kb. 25 km
– Pálya kibérlése: 350.000,- Ténylegesen jól lehet
tanulni, egy üres pályán a legjobb, semmi más zavaró tényező sincs, a vezető
csak az autó viselkedésére és a pályára tudja fordítani a teljes figyelmét.

Kakucsring Előnyei:
– A pálya nyomvonala és vonalvezetése könnyebben átlátható és gyorsabban tanítható,
ezáltal hamarabb lehet sikerélménye mindkét félnek, ami pszichésen is elősegíti a
fejlődést.
– A pálya méretéből adódóan az instruktor könnyebben észreveszi a hibákat és javíthatja
ezeket.
– A pálya kevésbé áll tempós kanyarokból ezáltal kisebb eséllyel sérül a versenyautó,
nagyobb bukóterek állnak a rendelkezésre.

Kakucsring hátrányai:
– Csak hétköznap lehetne menni.

Jelentkezés jelzése: elnok@bmwautoklub.hu

Jelentkezéseket követően kezdődik a további részletek tisztázása. Jelentkezéskor kérlek add meg, hogy egyedül szeretnéd vezetni az autót vagy a költségek megosztása érdekében 1 – 2 – 3 sofőrrel osztoznál inkább az autón.

Köszönöm:
Zoli