fbpx

2000 km Magyarországon a határ belső felén, 4 csodaszép várossal.

Négy éjszaka hazánk ékszerdobozaiban, közte pedig élményautózás.

1 nap:

Munka után 17 órakor indulunk Budaörsről, a szokásos Mc Donalds-os helyükről. Az első szakaszunk a legtempósabb szakaszunk lesz, hisz szinte végig autópálya. Ne késd le a közös indulást, mert csak az első száláson fogsz utolérni minket, hisz végg a megengedett maximális sebességgel fogunk haladni! Első estén Kőszeg vár miránk. A becsület városában, a szállás elfoglalását követően a belvárosban egy közös beszélgetős vacsorán indítjuk a témákat. Majd kellemes esti séta vissza aszállásra.

2. nap:

Délelött indulunk tovább, célunk a csodás Szigetvár. Persze nem a legrövidebb úton jutunk el a célszállodáig, de az km-terek és élmények gyűjtése a túránk célja. Második esti vacsora Szigetvár belvárosában lesz természetesen egy kis sétával egybekötve.

3. nap:

Délelötti napsütés már a Mecsek lankáin köszönt minket. Nem hagyjuk ki Órfűt és més kellően tekergős környező utakat sem. Azonban az esti napnyugta már Makón köszönt ránk. Gyors szállás elfoglalás majd ismét egy közös vacsora sétával egybekötve.

4. nap:

Reggeli startot követően a határmentén feltúrjuk magunkat egészen Sárospatakig ahol az utolsó szállásunk lesz. A szokásos belvárosi vacsora és élménybeszámolós beszélgetés itt sem maraddhat el

5. nap:

Reggel viszonylag korán usgyi tovább, hisz haza kell érnünk, de egy perc egyenes szakasz nem lesz az útvonalunkon. A Bükk, Mátra, Cserhát utjain fogjuk tekergetni kormányunkat, nem kihagyva több méltán híres útszakaszt. Az esti órákban már mindenki otthon családja körében meséli a vele történteket és közben fogyasztja el a jól megérdemelt vacsoráját.