Albánia 5. nap

2018.05.16 Albán túra 5. nap

Az előzó borongós nap után, az 5. nap immár szikrázó napsütéssel indult. Reggeli a /International Sarande / hotelben, majd pakolás, és búcsúzás a hotel személyzetétől, ami a tulajdonos kérésére egy közös fotóval zárult az udvaron.

Indulás után megcéloztuk Albánia egyik történelmi jelentőségű városát, Krujét a következő 2 napi szállásunkat. Utunkat Vlora irányában végig a tengerpart vonalát követve tettük, rengeten szerpentinnel és jó utakon.

Dél magasságában megálltunk egy fehér homokos tengerparti részen Vlora körül, itt Norbi és Józsi megebédeltette a csapat jó részét, finom hazai ízekkel, Zoli asztaláról (csomagtartó).

Utunkat folytatva megnéztünk egy kis szigeten lévő kolostort és egy ortodox templomot, ahová gyaloghídon keresztül vezetett az út.

Vacsorára megérkeztünk Kruje városába az egyik, ha nem a legjobb szállásunkra /Hotel Panorama Kruje/.

Itt mindenki elfoglalta szobáját, gyors tusolás és öltözés után elindultunk a szállodánkhoz közeli vár egyik éttermébem ahol már szeretettel és köszöntővel vártak minket. A vacsorát az étterem kertjében fogyasztottuk, zenés-táncos előadás közben.

Vacsora után vissza a szállásra és megpihentünk a következő napra.